samarbeidspartnere

Samarbeid med Nokas om sikkerhet

Vi er stolte av å kunne meddele at vi har inngått samarbeid med sikkerhetsselskapet Nokas. Nå kan våre medlemmer nyte godt av det som muligens er landets beste boligalarmtilbud.

Dersom det skulle begynne å brenne eller noen forsøker å ta seg inn i huset ditt er det godt å vite at noen passer på. Boligalarm har samtidig en god preventiv funksjon når det kommer til innbrudd. I tillegg til godt naboskap er boligalarm den beste investeringen for å sikre boligen din.

For 349 kroner i måneden får du en innbrudd- og brannalarmpakke som vil dekke de fleste huseieres behov. Våre medlemmer får en ekstra røykvarsler sammenlignet med andre kunder (verdi 990 kr). Pakken inneholder to optiske røykvarslere, to fotodetektorer og en magnetkontakt til ytterdør. Installasjon av pakken er gratis og det er 12 måneders bindingstid.

Bergen Huseierforening vil fortsette å jobbe for at våre medlemmer skal føle seg trygge på at liv og eiendom er i gode hender.

Detaljert informasjon om tilbudet finner du her.