arrangementer, samarbeidspartnere

Er du lei høye strømregninger? Bli med og vinn et komplett strømsparesystem til en verdi av ca 20 000,-

Bergen Huseierforening er stolte av å kunne annonsere eWave som vår nye samarbeidspartner. eWave er et energisparesystem utviklet i Norge som hjelper deg å kutte strømregningen. Systemet gir deg oversikt og kontroll over eget strømforbruk.

For å feire samarbeidet arrangerer eWave en konkurranse hvor medlemmer kan vinne et strømsparesystem til en verdi av ca 20 000,- . Det trekkes en vinner i hver av kategoriene leilighet, rekkehus / flermannsbolig og enebolig. Alle som deltar, blir med i trekningen.

Vil du bli med i konkurransen? Du skal bare fortelle oss hva den totale strømregningen (strøm, nettleie, skatter/avgifter evt. annet) var i januar måned, så er du med i konkurransen. Du får en tilbakemelding fra oss om at vi har mottatt ditt svar. Vinnerne må være medlem i Bergen Huseierforening og må kunne dokumentere sin strømregning.

Konkurransen er nå avsluttet – gratulerer til de heldige vinnerne:

• Marit Dahle

• Hilde Traavik

• Torill Hoff Rød

Medlemsfordel hos Ewave: Medlemmer får to gratis ekstra plugger ved bestilling av energisparesystemet. Disse pluggene styrer for eksempel panelovner, oljeovner mm. Besparelsen utgjør rundt 10 % rabatt.

Les utfyllende brosjyre om systemet og tilbudet her

Noen fakta om eWave:

• Med eWave strømsparesystem kan du spare strøm fra dag èn
  • Du får enkelt koblet til allerede eksisterende elektriske produkter
    (panelovner, elektriske varmekabler, varmtvannsbereder etc.)
  • Du trenger ikke å bytte strømleverandør
  • Flere av våre kunder har en besparelse på opptil 30 % det første året
  • Du kan spare strøm uten at det går på bekostning av komfort eller velvære

Spar strøm – Spar penger – Spar miljøet – Bruk eWave