Arrangementer

Å bo i eierseksjonssameie medlemsmøte 25. mai

Enten du er seksjonseier eller sitter i styret i eierseksjonssameiet, så dukker det opp spørsmål om som må løses. Hvem har ansvar for vedlikehold i sameiet? Hvor lett er det å endre vedtektene? Er innkallingen til årsmøtet lovlig? På medlemsmøtet blir dette – og mye mer – gjennomgått.

Å bo i eierseksjonssameie 25. mai 2023 klokken 17:00

(NB. Følgende er IKKE tema på møtet: Stiftelse av eierseksjonssameier, reseksjonering eller regler om borettslag)

Advokat Anniken Mosby leder møtet sammen med advokat/partner Jon Håkon Hegdahl fra Stiegler.

Møtet holdes i lokalene til Advokatfirma Stiegler i Fortunen 1 (på siden av Wallendahl-bygget). Påmelding nødvendig. Bekreftelse sendes ut til alle som får plass.

Påmeldingsskjema:

Påmelding stengt