Arrangementer

Godt forberedt på død og elendighet

medlemsmøte, testament og fremtidsfullmakt advokatfirma stiegler

Det var fullt hus i lokalene til advokatfirma Stiegler når tema for medlemsmøte var testament og fremtidsfullmakt. Det var tydelig at dette var et viktig tema for mange, da oppslutningen om møtet var svært stor. Siden mange ikke fikk plass er det besluttet å holde nytt møte om samme tema over sommeren.

Foredragsholderne var advokat Sølvi Nyvoll Tangen og Hilde Sture fra Stiegler Advokatfirma er dyktige advokater med spesialisering innen arv og testament. De ga medlemmene en grundig innføring i emnene og besvarte spørsmål.

Vellykket og lærerik begivenhet

Møtet begynte med en kort introduksjon om betydningen av å ha et testament og en fremtidsfullmakt på plass. Advokatene understreket viktigheten av å planlegge for fremtiden, uansett alder eller økonomisk situasjon.

Foredragsholderne gikk grundig gjennom de ulike aspektene ved testament og fremtidsfullmakt. Begge dokumentene er viktige for å sikre at ens ønsker og behov blir ivaretatt når en ikke lenger kan ta avgjørelser selv.

Medlemmene var engasjert og hadde mange spørsmål under møtet. Det var tydelig at de satt pris på den grundige gjennomgangen og at de lærte mye.

Foredragsholdere var advokatene Sølvi Nyvoll Tangen og Hilde Sture fra Stiegler Advokatfirma.

Fremtidsfullmakter – planlegg alderdommen – Bergen Huseierforening

Hvordan overføre eiendom til neste generasjon? – Bergen Huseierforening