Samarbeidspartnere

Ny samarbeidspartner:
Tryg Forsikring

tryg

Bergen Huseierforening har nå gleden av igjen å kunne tilby våre medlemmer medlemsrabatt på forsikringer.  Hvis du samler forsikringene dine hos Tryg, kan du få gode rabatter. Her er hva Tryg selv sier og nedenfor finner du lenke hvor du kan be om å bli kontaktet og få et tilbud.

I forbindelse med at Bergen Huseierforening før sommeren gikk inn som en lokalavdeling av Norges Huseierforbund/BoligMentoren, har vi nå igjen forsikring som medlemsfordel. For mange av våre medlemmer vil besparelsen som følge av rabatten være betydelig høyere enn medlemskontingenten.

Se dine medlemsfordeler hos Tryg!

Samler du forsikringene dine hos oss får du veldig gode rabatter – faktisk inntil 25 %. Hos oss skal du føle deg trygg, og du får rask og god hjelp når du trenger det. Vi har blant annet en meget god hus- og fritidsboligforsikring, der du også kan kjøpe en ekstraforsikring dersom du leier ut hele eller deler av boligen din. En rimelig råte- og skadedyrsforsikring er det også mange som ønsker. Les mer om våre ulike forsikringer her: Unike forsikringer for medlemmer av Bergen Huseierforening og BoligMentoren Tryg Forsikring

Har du spørsmål om dine personlige forsikringer eller ønsker en uforpliktende gjennomgang av forsikringsbehovet ditt, kan du kontakte Tryg på prioritert nummer 55 17 26 69.

PS! Vi vant forresten Kundeserviceprisen i år 😊