Ny låsesmed-samarbeidspartner!

låsesmed samarbeidspartner

Vi kan igjen tilby våre medlemmer rabatt hos låsesmed. Vi har fått det lokale firmaet ST Sikkerhet & Lås Technology AS inn som samarbeidspartner. Vi håper medlemmene får godt nytte av samarbeidet!

Tjenester

ST Sikkerhet & Lås Technology har smarte løsninger og produkter som kodelås, smart nøkkelboks, elektronisk sylinder og mere til. De har fast pris på sliping av vanlig husnøkkel på 65 kroner per nøkkel.

Medlemsfordel

For Bergen Huseierforenings medlemmer gir de 15 prosent rabatt på materiell og 5 prosent rabatt på arbeidstimer i åpningstiden fra klokken 8 til 16. Opplys om medlemskapet ved bestilling og kjøp av utstyr og tjenester.

Lokasjon

Låsesmed ST Sikkerhet & Lås Technology AS holder til med kontor, butikk og lagerfasiliteter i Ytrebygdsvegen 37 (ved fjorden i Dolviken/Søreide). Medlemmer kan kjøpe produkter og materiell over disk og slipe husnøkler og bilnøkler, det er gratis kundeparkering utenfor.

Lenker

Se produkter og tjenester på nettsiden deres her

Les også artikkel i BA fra 14. februar her – En fysisk nøkkel er lett å miste. Men ikke mobiltelefonen din!

Se kampanjetilbud her

(trykk for større bilde)