Samarbeidspartnere

Oppussing av huset i disse hjemmetider?

Mange har denne våren tilbrakt mer tid i hus og hage enn de pleier. Det betyr både at vi ser med skarpt blikk på det vi skulle ha fikset for lenge siden og at vi har tiden til å gjøre det. Våre samarbeidspartnere gir gode tilbud og rabatter til dere som er medlemmer av Bergen Huseierforening.

Skal du fikse noe selv, så husk at Nygårdsgaten Maling og Jernvare har stort utvalg og 15 % rabatt til medlemmer. Har du ennå ikke besøkt Geitanger Bygg i deres nye flotte butikk på Midttun? Mistenker du sopp, mugg og skadedyr, kontakt Pelias! Ragn-Sells tilbyr ulike former for avfallshåndtering. Er du ikke fornøyd med hvordan leietaker har vasket ut etter seg, så har White House Renhold utvask og flyttevask!

Oversikt over alle våre samarbeidspartnere

Har du litt større arbeider som skal utbedres, så utfører AOG Bygg alt innen drenering og rørbrudd i tillegg til mye annet. Både Kvassheim Elektro og Malermester Espetvedt og Graawe og Murmester Hilleren har rabatter til medlemmene.

Selv har jeg nettopp skiftet ut rutene i mine gamle innerdører. Lisbeth hos Hele Ruter på Møhlenpris er både dyktig og serviceinnstilt – og ikke kostet det skjorten heller!

Benytt dere av fordelene og spar penger på kontingenten!

Har du forslag eller innspill til mulige samarbeidspartnere – ta kontakt!

Og det er mange, mange flere! Se bare her: