Ny samarbeidspartner: CityMaid

Som medlem i Bergen Huseierforening får du nå eksklusive rabatter på rengjøringstjenester fra CityMaid. Gjør hverdagen enklere og spar tid! CityMaid er en veletablert aktør i Bergen, klar til å hjelpe deg med alt innen vask og husarbeid.

Her er mer informasjon om hva CityMaid tilbyr våre medlemmer:

CityMaid HjemmeService er Norges fremste ekspert på husvask og husarbeid. Vi har siden 1987 vært dedikert til å frigjøre tid for våre kunder og forenkle deres hverdag. Så klart vet vi verdien av de små øyeblikkene og ønsker at du skal bruke tiden din på det som virkelig betyr noe.

Kundefavoritter

• Flyttevask/utvask av utleiebolig: Overlat flyttevasken til oss, så kan du fokusere på å skape et hjem i din nye bolig.
  • Periodisk vask: Vi hjelper deg med å få ditt hjem skinnende rent, enten det er til våren, julen eller andre spesielle anledninger
  • Fast vask: Nyt livets gleder mens vi tar hånd om vasken.
  • Nyhet: Seniorservice: Tilpasset dine behov – få det akkurat som du ønsker, når du ønsker det.

Med fast avtale får du som medlem av Bergen Huseierforening disse fordelene

• En utvidet første vask: De inkluderer vår populære «Oppgrader til sesongvask» for å feire at du er en del av CityMaid-familien.
  • Gratis skift av sengetøy på en dobbeltseng ved hver vask.
  • Prioritet ved høytider: Sikre deg de beste tidene før alle andre som en verdsatt fast kunde.

Slik gjør du det: Skriv inn ditt medlemsnummer på siste side i bestillingen, så legger vi inn dine fordeler.

For seniorservice: Klikk her for å legge inn din kontaktinformasjon, så tar vi kontakt med deg for personlig oppfølging.

Er du nysgjerrig på hva CityMaid kan tilby?

Prøv oss med en eksklusiv 350 kroners rabatt ved å bruke kupongkoden MENTOR24 på din første vask.

Så klart CityMaid kan ta seg av jobben – bruk dine nye medlemsrabatter!

Les mer om dine fordeler her og få flere smarte tips her.

Få et rent hjem med høstvask